Dokonaj szybkiego zwrotu bez zbędnych formalności
ZWROTY
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni (u nas masz 30 dni) od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
Produkty zakupione "Na zamówienie" nie podlegają zgodnie z prawem zwrotowi.
Dla zarejestrowanych klientów istnieje możliwość dokonania zwrotu/reklamacji poprzez panel klienta.
Jak to zrobić? Zobacz poniżej:
Krok 1.
Krok 2.
Krok 3.
lub:
W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.
Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
leder.pl, ul. Śródmiejska 5, 68-200, Żary
Uwaga! nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.
Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga emailową w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
leder.pl, ul. Śródmiejska 5, 68-200, Żary
Uwaga! nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e-mailową.